Ettevõtte uudis
1 minute min

ISOVER sai koos oma sõsarbrändidega uue logo ja ühise turundusmissiooni

We care

Üks osa uuest brändiidentiteedist on kaubamärkide arendamine nii, et neid oleks lihtne ära tunda sama grupi osana.

Viimastel aastatel on Saint-Gobainis toimunud suured muutused. Muudatused, mis on toonud kaasa tugevama ja kiiresti kohaneva grupiettevõtte, mis on suunatud klientide ja turu poole. Kõik meie meeskonnad üle maailma jagavad nüüd ambitsioonikat ja tähendusrikast eesmärki: muuta maailm paremaks koduks (Making the World a Better Home).

Saint-Gobain Eesti kaubamärgid Isover, Gyproc ja Weber jagavad Saint-Gobaini uut turundusmissiooni ning seal on sünergia, mis ei pruugi meie klientidele veel tuttav olla. Üks osa meie uuest kaubamärgiidentiteedist on kaubamärkide arendamine selliselt, et neid oleks lihtne sama perekonna osana ära tunda.Avaleht

Uus logo

Muudatuse toetamiseks on koos meie uue turundusmissiooni ja brändilubadustega ka uus graafiline profiil, mis sisaldab uut logo.
Isoveri logo on säilitanud samad äratuntavad kollased ja mustad värvid, kuid saanud uue, kaasaegsema ilme.